Nie jesteś przypisany
do placówki

Materiały: Scenariusze zajęć

  • Scenariusz zajęc TEMAT KOMPLEKSOWY: „Do sklepów wyruszamy, gdy zakupy zrobić mamy” GRUPA WIEKOWA: 4-5 latki TEMAT ZAJĘĆ: „Gdzie się co kupuje?”- słuchanie utworu Cz. Janczarskiego w formie teatrzyku sylwet, próby tworzenia dialogów. Zebranie akcesoriów charakterystycznych dla sklepów różnych branż, wyzwalanie

    2014-07-31, 17:28 Aneta Sz
  • TEMAT IMPREZY : „ŚWIĘTO PIECZONEGO ZIEMNIAKA” DZIEŃ: 06. 10. 2011r. CZAS TRWANIA: ok. 2 godz. MIEJSCE: Publiczne Przedszkole – ogród przedszkolny UCZESTNICY: dyrektor, wszystkie dzieci z przedszkola, nauczycielki, personel CELE GŁÓWNE: - rozwijanie wiadomości na temat jesieni i ziemniaka - rozwijanie ogólnej sprawności słuchowej podczas

    2014-07-31, 15:40 Aneta Sz
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH TEMAT KOMPLEKSOWY: „Witamy gościa w przedszkolu” DATA: 01.12.2011r. GRUPA WIEKOWA: 3- latki BLOK TEMATYCZNY: „Kochamy nasze domowe zwierzaki” „Witamy gościa w przedszkolu” – zapoznanie z żywym zwierzątkiem przyniesionym z domu, z jego wyglądem oraz ze sposobem odżywiania. Uświadamianie dzieciom,

    2014-07-31, 15:29 Aneta Sz
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT KOMPLEKSOWY: „GRUDNIOWE WRONY” DATA: 12.12.2012r. GRUPA WIEKOWA: 4 - latki „Grudniowe wrony”- teatrzyk sylwet do opowiadania nauczycielki, wdrażanie do uważnego słuchania. Kształtowanie wrażliwości z wykorzystaniem różnych form teatralnych. Próby ilustrowania tekstu z wykorzystaniem sylwet.

    2014-07-31, 15:25 Aneta Sz
  • Scenariusz zajęć przeprowadzony w grupie dzieci 4 - letnich Temat: Apetyt na zdrowie. Cele operacyjne: - Dziecko potrafi wymienić warzywa i owoce, - zna właściwości owoców i warzyw, - rozumie konieczność zdrowego odżywiania, - bierze czynny udział w degustacji, - ćwiczy koordynację ruchową, - posługuje się gestem w zabawach ruchowo – naśladowczych, -

    2014-06-21, 17:46 Justyna Diakun
  • Cele ogólne: Rozwijanie umiejętności prezentacji własnych umiejętności – wygłaszanie wierszy, śpiewanie piosenek, składanie życzeń Wzmacnianie więzi emocjonalnych z rodziną – wzbudzanie miłości, szacunku w stosunku do dziadków . Cele operacyjne: Dziecko: - aktywnie uczestniczy w przygotowanym programie artystycznym, - zna i śpiewa śpiewać

    2014-06-19, 07:34 Aneta Grabowska-Lesisz
  • Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko: - opowiada o bohaterach znanych bajek, - dzieli wyrazy na sylaby - słucha aktywnie kolegów - opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca– samodzielnych doświadczeń Słowne – rozmowy, Oglądowe – pokaz Formy

    2014-06-18, 18:21 Aneta Grabowska-Lesisz
  • Scenariusz Jasełek w grupie dzieci 4-letnich Wszyscy: Patrzcie! Patrzcie!Jaka Szopka! Cała w białych, srebrnych kropkach! Nad nią gwiazdka, jak ze szkiełka........ No to zróbmy dziś Jasełka. Maryja Gdy zrodziła Dziecię, Panna święta cieszyli się ludzie, cieszyły się zwierzęta. Józef Dzisiaj się cieszą nasze serca małe, Boże Narodzenie- to święta

    2014-06-18, 18:09 Aneta Grabowska-Lesisz
  • I. Cele operacyjne: Dziecko: • panuje nad swoim ciałem, • doskonali spostrzegawczość i refleks, • współdziała w grupie, • rozwija sprawność motoryczną, • Formy pracy: indywidualna, grupowa • Metody pracy: słowne, czynne, percepcyjne II. Środki dydaktyczne: chusta animacyjna, małe maskotki, drewniane patyki, łopatki, wiaderka, worki

    2014-06-15, 23:16 Edyta Kozłowska
  • Scenariusz zajęć przeprowadzony w grupie dzieci 4-letnich Cele operacyjne: -Dziecko wie na czym polega zawód fryzjera, - potrafi wymienić narzędzia którymi się posługuje fryzjer, -rozpoznaje dźwięki z salonu fryzjerskiego, - posługuje się gestem w zabawach ruchowo - naśladowczych, - wypowiada się całym zdaniem, - rozumie pojęcie pary, - wyciąga wnioski

    2014-06-15, 18:02 Justyna Diakun
Wyświetl